Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Pravidla internetového obchodu
Před použitím těchto internetových stránek si prosím
pozorně přečtěte tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky"), které
upravují Váš přístup k těmto stránkám, jejich používání a veškeré právní vztahy
mezi H.P.P. spol. s.r.o. a Vámi.
Pokud nesouhlasíte s těmito Podmínkami, nenavštěvujte
internetové stránky www.hpp.cz (dále je "internetové stránky") ani je
nepoužívejte. Přístupem k těmto internetovým stránkám či jejich používáním
dáváte na vědomí, že s těmito Podmínkami souhlasíte. Veškeré smluvní vztahy
týkající se internetového obchodu umístěného na internetových stránkách
www.hpp.cz se řídí právním řádem České republiky. Vztahy neupravené Podmínkami
se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem v platném znění. Je-li
smluvní stranou spotřebitel, řídí se smluvní vztahy také zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění a ustanoveními zákona č. 89/2012
Sb., od nichž se nelze ve vztahu ke spotřebiteli odchýlit.
Platnost od 01.05.2017
Internetový obchod (dále také jako „e-shop“, „on-line
obchod“ nebo „obchod“) dostupný na webových stránkách
http://eshop.hpp.cz/home/ provozuje H.P.P. spol. s.r.o.,
Rychnovek 77, 552 25 Rychnovek, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeného Krajským
soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 4802, DIC: CZ49811649, IČ: 49811649
(dále je „prodávající“).
Obecná ustanovení
1. Tyto Podmínky stanoví pravidla pro použití
internetového obchodu.
2. Tyto Podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb.,
3. Tyto Podmínky obsahují:
- pravidla a zásady pro registraci a používání účtu v souvislosti s on-line
obchodem
- pravidla a zásady pro elektronické rezervace zboží, které je k dispozici v
on-line obchodě
- pravidla a zásady obdržení elektronické zakázky v rámci on-line
obchodu
4. Umístění nabízeného zboží na webových stránkách
internetového obchodu není návrhem na uzavření smlouvy ani veřejnou
nabídkou.
5. Nabídka on-line obchodu je platná pouze na území
České republiky.
6. V souladu s platnými předpisy společnosti H.P.P.
spol. s.r.o. si prodávající vyhrazuje právo omezit poskytování služeb v on-line
obchodu osobám mladším 18-ti let. V takovémto případě budou potencionální
zákazníci o tomto informováni.
1. Přijetí a realizace
zakázek
1. Internetový obchod společnosti H.P.P. spol. s.r.o. realizuje
prodej zboží prostřednictvím sítě Internet.
2. Objednávky lze podávat
elektronicky prostřednictvím objednávkového formuláře (košík) na internetových
stránkách obchodu, e-mailem, přes Skype nebo telefonicky.
3. Po zadání
objednávky zákazník obdrží e-mail s potvrzením o přijetí nabídky (objednávky).
Příjem e-mailu ze strany obchodu je okamžikem uzavření kupní smlouvy. –
wysyla systém-email
4. Objednávka bude vyřízena za předpokladu, že
zboží je na skladě, nebo u dodavatelů obchodu. V případě nedostupnosti zboží je
zákazník, namísto potvrzení o přijetí nabídky (objednávky), informován o stavu
objednávky (nedostupnosti zboží) a sám rozhodne o způsobu její další realizace
(částečné realizaci nebo zruší celou objednávku).
5. Tam, kde není k
dispozici zboží, byť i jediná položka v pořadí, si obchod vyhrazuje právo
jednostranně zrušit objednávku. Zákazník bude o tomto informován zvlášť e-mailem
nebo telefonicky. Dále si obchod vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě
chybných katalogizací zboží nebo nesprávným přiřazením dílu k modelu
vozidla.
6. Ke každé objednávce je vystavená faktura (paragon) s DPH.
Faktura (paragon) s DPH je vystavena ve chvíli, kdy zboží objednané zákazníkem
je kompletní a připravené k odeslání.
7. Zákazník může provádět změny v
objednávce až do chvíle vystavení dokladu o prodeji (faktura, paragon). Zákazník
může zrušit objednávku v plné výši před odesláním zboží. Zavedení těchto změn je
možné pomocí zákaznického oddělení – e-mailem nebo telefonicky na kontaktech
uvedených na www stránkách prodávajícího.
2. Cena zboží
1. Všechny ceny za zboží jsou uvedeny v českých
korunách.
2. Zákazník zboží kupuje za kupní cenu zveřejněnou v on-line
obchodu k okamžiku odeslání své objednávky.
3. Obchod si vyhrazuje právo
na změnu ceny zboží v on-line shopu, právo zavádět nové produkty do on-line
shopu, zavádět a rušit promo akce v on-line shopu anebo je upravovat.
4.
V kupní ceně zboží nejsou zahrnuty náklady na dopravu. Způsob dodání zboží a tím
i jeho cenu volí zákazník ve své objednávce.
5. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku
v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení apod.)
si hradí zákazník sám.
3. Reklamace
1. Veškeré zboží dostupné
v on-line obchodě pochází z legitimního zdroje, je originální a má záruku
kvality výrobce. Všechny nabízené díly v on-line obchodě jsou určeny pro montáž
ve specializovaných dílnách.
2. Pokud po obdržení zboží zákazník najde
výrobní vadu na výrobku, může uplatnit práva z odpovědnosti za vady přímo u
výrobce, nebo prostřednictvím H.P.P. spol. s.r.o.
3. Zákazník má právo uplatnit svá práva z odpovědnosti
za vady zboží zejména v případě:
- výrobních závad
- mechanického poškození při přepravě
- v případě neshody zboží se zbožím uvedeným ve smlouvě
4. Zákazník je povinen zkontrolovat zboží ihned při převzetí zásilky. Pokud
zjistí, že zboží má nedostatky, nebo došlo k fyzickému poškození, je povinen
vyplnit protokol kurýrní služby o poškození zboží a uschovat si kopii (musí být
vyplněn datum doručení), a neprodleně informovat zákaznické oddělení H.P.P.
spol. s.r.o. s cílem vyřešit tento problém co nejdříve.
5.
Prodávající odpovídá zákazníkovi, že věc při převzetí
nemá vady. Právo zákazníka z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při
přechodu nebezpečí škody na zákazníka, byť se projeví až později. Zákazník nemá
práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé
pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Zákazník věc podle možnosti
prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se
o jejích vlastnostech a množství.
5.1. Podstatné
porušení smlouvy
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má
zákazník právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící
věci
- na odstranění vady opravou věci
- na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
- odstoupit od smlouvy
Zákazník sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při
oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu
nemůže zákazník změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník
opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady
v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník
požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od
smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, náleží mu práva, jako by
se jednalo o nepodstatné porušení smlouvy.
5.2. Nepodstatné porušení smlouvy
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má
zákazník právo:
- na odstranění vady
- na přiměřenou slevu z kupní ceny
Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od
smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné
vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové
věci; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li
prodávající vadu věci včas
nebo vadu věci
odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od
smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu
prodávajícího.
5.3. Práva z vadného plnění náležející
spotřebiteli
Je-li zákazník spotřebitelem, použijí se na jeho
práva z vadného plnění následující ustanovení.
Prodávající odpovídá
spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel
očekával s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy jimi prováděné
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke
kterému se věc tohoto druhu obvykle používá
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
předlohy
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u
spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v
průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při
převzetí.
Nemá-li věc shora uvedené vlastnosti, může spotřebitel
požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady
nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel
požadovat jen výměnu této součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez
zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na
dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné
vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro
větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci
bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou
slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající
nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož
i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by
zjednání nápravy spotřebiteli
působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění
spotřebiteli nenáleží, pokud spotřebitel před převzetím věci věděl, že věc má
vadu, anebo pokud spotřebitel vadu sám způsobil.
6. Zaměstnanec reklamačního oddělení prodávajícího bude
zákazníka kontaktovat a informovat o postupu reklamace.
7. Účelně vynaložené náklady na oprávněnou reklamaci
zboží hradí H.P.P. spol. s r.o..
8. Záruka se vztahuje pouze na vady
materiálu a zpracování, nevztahuje se na poškození vzniklá v důsledku nesprávné
instalace, nehodou, běžným opotřebením a předčasným opotřebením v důsledku
špatného stavu ostatních dílů (ramen nápravy, čepů, svorek, gufer, manžet,
atd.).
9. Kupující, který
je spotřebitelem, a uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu za použití prostředků
komunikace na dálku, má právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu a bez
jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené
v přechozí větě.
10. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel
využit též vzorový
formulář poskytovaný
prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat na adresu
sídla prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího
info@hpp.cz, autohobby.kostelec@hpp.cz,
aqrk@hpp.cz
.
11. Vrácené zboží musí být čisté, naprosto
neporušené, dobře zabalené v originálním neporušeném obalu a schopné dalšího
prodeje. Musí být rovněž kompletní, tak jak jej zákazník od prodávajícího
převzal. Se zbožím je nutné dodat veškeré listiny, které zákazník se zbožím
obdržel, zejména se jedná o záruční list výrobce, příručky, návody, visačky
apod. Reklamní materiál, vizitky atd. se nevracejí.
12. Reklamace musí být podána
v prodejně prodávajícího, v jeho sídle, telefonicky nebo e-mailem.
13. Zboží musí být zasláno prodávajícímu na
adresu společnosti: H.P.P. spol. s.r.o., Rychnovek 77, 5552 25, a to běžnou
balíkovou službou, dopravcem, kurýrem nebo předáno osobně. Dobírka nebude
přijata. Přesný způsob zaslání si mohou obě strany předem
domluvit.
4. Registrace na webu, ochrana osobních
údajů
1. Ochrana osobních údajů je v České
republice regulována zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých
zákonů a dalšími právními
předpisy.
2. Každý, kdo
požaduje osobní údaje, musí mít k jejich využití souhlas. Zákazník učiněním své
objednávky souhlasí se zpracováním svých osobních údajů uváděných v souvislosti
s objednávkou zboží prodávajícím jako správcem a souhlasí s dalším zpracováním
těchto osobních údajů pro účely obchodní činnosti
prodávajícího.
3. Shromážděné údaje budou zpracovány
výhradně za účelem poskytování služeb na stránkách vlastněných H.P.P. spol.
s.r.o. Osobní údaje nebudou sdíleny s jinými subjekty, s výjimkou v rozsahu
nezbytném pro řádné poskytování služeb (např. sdělení údajů osobám zajišťujícím
přepravu zboží). Předávání osobních údajů zákazníkem je zcela
dobrovolné.
4. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo
opravit je, právo žádat jejich odstranění. Osobní údaje budou uchovávány pouze
po dobu, která je nezbytně nutná pro naplnění účelu jejich zpracování.
5.
Poskytování osobních údajů zákazníkem a souhlas se zpracováním těchto údajů je
nezbytný k dokončení smlouvy. Zákazník je odpovědný za poskytování nepravdivých
osobních informací.
5. Závěrečná ustanovení
1. Smluvní strany tímto zakládají pro veškeré spory v souvislosti se
smlouvou a těmito Podmínkami příslušnost soudu podle místa sídla prodávajícího,
tj. Okresní soud v Náchodě, popř. Krajský soud v Hradci Králové; to za
předpokladu, že zákazník je podnikatelem.
2. Tyto Podmínky jsou platné ode dne
2014-09-01.
3. Všechny obrázky umístěné v on-line obchodu jsou pouze
ilustrativní, mohou se lišit od skutečného stavu výrobku.
4. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se
seznámil, a že souhlasí s těmito Podmínkami.